Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

ΑΝΑΔΗΜOΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ WWW.DASOPYROSBESTES.BLOGSPOT.COM

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΔΕΚΤΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Για την ιστορία θα πω πως εγώ προσωπικά ότι ανεβάζω στην σελίδα μου είναι προσωπικές μου γνώμες και μόνο,άλλα ότι ανάρτηση βγαίνει περνά πρώτα από κόσκινο η αλλιώς διευκρινίζω ότι πρόκειται για αναδημοσίευση.
Συγκεκριμένα τώρα για την ανάρτησή μου ''Επίθεση στον θεσμό του πρόεδρου της ομοσπονδίας' εγώ έκανα αναδημοσίευση από το δικό σου blog ''Συνάδελφε'.
Από το blog Σωματείο Θεσσαλίας , από την όποια ανάρτηση πήρα απόσπασμα , αφού πρώτα επιβεβαίωσα το γεγονός από το σωματείο μου , Σωματείο Κρήτης ,στην υποσημείωση τώρα γράφω προσωπικές απόψεις ότι καταδικάζω το γεγονός και δεν αναφέρομαι προσωπικά σε κανένα.(όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται)
Επομένως ΕΣΥ πρέπει να προσέχεις ,γιατί στο σχόλιό σου αμφισβήτησες ανοιχτά τον πρόεδρο και τώρα πας να τα μαζέψεις με μια διευκρίνιση αφού η θητεία του πρόεδρου λήγει στις 19/01/2011 και έπρεπε να σε πάρει τηλέφωνο ο πρόεδρος να στο διευκρίνιση αρα
ΕΣΥ πετάς λάσπη ΕΣΥ δεν διασταυρώνεις αυτά που γράφεις και έβγαλες την προσωπική σου εμπάθεια.
Φίλε μου εγώ δεν είμαι από το πουθενά ανήκω στο Σωματείο Κρήτης με στηρίζει και το στηρίζω και πάντα διασταυρώνω αυτά που ανεβάζω.
Εγώ από τις φιλικές σελίδες δεν σε έχω βγάλει και ούτε πρόκειται,
εσύ έχεις βγάλει την σελίδα μου από το blog σου,
καθώς και η Πελαγία το ίδιο
Και κάτι τελευταίο, λάθος μεριά διάλεξες φίλε........