Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Ανακοίνωση Blogger


.........
Έπειτα από πολύ σκέψη και λαμβάνοντας υπόψη μου τα τελευταία δεδομένα που αφορούν τον Κλάδο μας και βλέποντας ότι η Διάσπασή του είναι πια γεγονός έχω την υποχρέωση όπως ανακοίνωσα τίμια και δημοσίως την υποψηφιότητά μου για το Δ.Σ της Ομοσπονδίας στις εκλογές που θα πραγματοποιηθούν στις 29 Ιανουαρίου έτσι και τώρα ανακοινώνω την απόσυρση της υποψηφιότητας μου δημοσίως ( δεν γνωρίζω αν προλάβω αύριο να βρίσκομαι στις εκλογές ) αρνούμενος να λάβω μέρος σε ένα Διασπασμένο Δ.Σ που δέν έχει να προσφέρει τίποτε άλλο εκτός της Καρέκλας . ( ευτυχώς έχω πολλές καρέκλες σπίτι μου και δεν χρειάζομαι άλλη )
Πιστεύω οι κύριοι που ξεκίνησαν αυτή την Διάσπαση να γνωρίζουν τι κάνουν αυτή την κρίσιμη στιγμή στην ιστορία του κλάδου μας και να είναι έτοιμοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους .
Θέλω να πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά για τους περισσότερους συναδέλφους και ο Υφυπουργός θα τηρήσει αυτά που έχει δεσμευτεί για το σύνολο των συμβασιούχων Πυροσβεστών και να τελειώσει νικηφόρα ο πολυετής , δίκαιος αγώνας μας ..

Καλή επιτυχία στο καινούργιο Δ.Σ της Π.Ο.Σ.ΠΥ.Δ που θα προκύψει και να μην ξεχάσουν το σκοπό που ιδρύθηκε αυτή η Ομοσπονδία ..
.....
Συναδελφικά
Δημήτριος Μαλούκος
ειδ. γραμματέας Σωματείου Πυρόσβεσης Διάσωσης Ελλάδος
Υπεύθυνος τομέα 1ης Εμακ