Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Περι Συνελέυσεως

Έχοντας αρκετές τηλεφωνικές επαφές σήμερα με συναδέλφους με σχετικό θέμα την αυριανή Γενική Συνέλευση του Σωματείου μας θα ήθελα να πληροφορήσω για όσους δεν το γνωρίζουν ότι δεν είμαι πλέον στο Δ.Σ του Σωματείου Μεγάρων από τις 28 Ιανουαρίου 2010 όπου είχα αποστείλει επιστολή παραίτησης και έγινε προσφάτως αποδεκτή , όπως και την οριστική διαγραφή μου από αυτό το Σωματείο .
Αυτό δεν σήμαινε και δεν σημαίνει ότι δεν θα είμαι δίπλα στους φίλους και Συναδέλφους μου ως την τελική εργασιακή αποκατάστασή τους , όπως είχα δώσει το << λόγο μου >> .
Το μέλλον είναι στα χέρια σας και όχι στα χέρια 3 ανευθυνο-υπεθύνων .
Τη θέση μου στην 1ΕΜΑΚ θα αναλάβει ο φίλτατος κος Βλάχος Ιωάννης ...
Θα επιθυμούσα να έχει την καλύτερη συμπαράσταση από όλους σας ώστε να συνεχίσουμε ομαλά ως τις τελικές υπογραφές ..
Το ίδιο επίσης θα επιθυμούσα και για τον Κίμωνα , όπου έχει φάει το τρέξιμο της αρκούδας τα τελευταία χρόνια .
Πιστεύω να προλάβω να παρευρεθώ αύριο στην Συνέλευση ...
Αν όχι τα λέμε την πρώτη ημέρα της πρόσληψης ....
.........