Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Αναδημοσίευση απο http://epoxikos.forumotion.com

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΤΟΥ BLOG ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Δημοσίευση ikaria Today at 15:22

Σήμερα 3 Φεβρουαρίου έφτασε με mail η απάντηση του διαχειριστή του blog ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Οφείλω να επισημάνω πως επί της ουσίας απαντά στο άρθρο μου ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ: ΛΕΞΗ ΑΓΝΩΣΤΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ (αυτό προκύπτει από το κείμενο του) και όχι στο mail που του είχα στείλει για να δημοσιεύσει την απάντηση μου στην ανακοίνωση της Ανανεωτικής Συνεργασίας Συμβασιούχων Πυροσβεστών.
Θα αναρωτηθεί κάποιος, τι σημασία έχει που απαντά στο άρθρο και όχι στο mail;
Απαντώ:
Ο συνάδελφος διαχειριστής απαντά στο άρθρο προφανώς επειδή ενοχλήθηκε από το άρθρο καθώς και από την αναδημοσίευση του σε άλλα δύο blogs.
Δηλαδή κατόπιν εορτής.
Γιατί δεν απάντησε από την πρώτη στιγμή, ευθύς μόλις έλαβε το mail μου, παραθέτοντας όλες τις αιτιάσεις που αναφέρει τώρα;

Δεν το σχολιάζω τώρα και σας αφήνω να το απολαύσετε αυτούσιο χωρίς καμία αλλαγή...


Άνθρωπε μου πας καλά ?τι είναι αυτά που γράφεις? Για ποια δεοντολογία μιλάς? Ξέρεις πόσες μαλακιές μου στέλνει ο κάθε ένας μαζί με εσένα? Σου είπε κανείς ότι είμαι υποχρεωμένος να της δημοσιεύσω? Λες πώς το bloc 1 εμακ και δασοπυροσβέστες το ανάρτησαν αυτό που μας έστειλες,, έχεις σκεφτεί άραγε γιατί το ανάρτησαν? Και τέλος τι Κολίμα είναι αυτό που έχεις πάθει με εμάς? Άνθρωπε μου σε πείραξε κανείς ?γράφεις για εμένα και με κατηγορείς ως παπαγαλάκι, όταν αποδείξεις πώς είμαι παπαγαλάκι τότε βγάλτα όλα στην φόρα και σκίσε με ως τότε ώμος αν ξανά δημοσιεύσεις κάτι που να αναφέρει εμένα να ξέρεις πώς θα έχεις νομικές συνέπιες. νομίζω πως Θα πρέπει να το κοιτάξεις το θέμα σε ιδικό. Τέλος

αναδημοσίευση :http://epoxikos.forumotion.com
...............
Αν ξυπνήσεις, μονομιάς θα 'ρθει ανάποδα ο ντουνιάς.

Τίποτα δεν χαρίζεται. Τα πάντα κατακτιώνται.
..
Eχει πλάκα τελικά .......αιιιιννννττττττεεεεε.......