Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Περί Εθελοντών και Μή

Αν και δεν είναι του χαρακτήρα μου να απαντώ Δημόσια για προσωπικές μου απόψεις , νιώθω την Υποχρέωση να διευκρινίσω κάποια θέματα που αφορούν μία υποσημείωση που έγραψα σε άρθρο στις 4-7-2010 .
Έμαθα σήμερα το μεσημέρι ότι ενοχλήθηκε ο γραμματέας της Π.Ε.Ε.Π.Σ και ανέφερε σε κοινό μας φίλο ότι θα μου υποβάλει μήνυση .
Και με όλη την καλή διάθεση που με διακρίνει κάθισα και το διάβασα ξανά και δεν βρήκα κάτι το επιλήψιμο εκτός μίας λέξης (παιδάκια) την οποία και ανακαλώ και προσθέτω τις λέξεις (Κυρίους και Κυρίες) στην θέση της , αν και έτσι λέω όλους τούς μικρούς που νιώθω σαν παιδιά μου .
Τα υπόλοιπα είναι προσωπικές μου αντιλήψεις και δέν νομίζω να θίγουν κανενός την υπόσταση .
Πληροφορώ τον φίλο ότι έγραψα λίγα σε σχέση με αυτά που είδα μέσα σε 20 λεπτά .
...
Σε αντίθεση με αυτά παραθέτω το κάτωθι κείμενο όπου λίγο πολύ μέχρι και Ε.Δ.Ε σηκώνει αγαπητέ μου.

..

Σημ...
1)Με ποιο δικαίωμα δεν δείχνεται καμιά κατανόηση για συγκεκριμένη απόφαση του Αρχηγού ;;
ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΤΕ κύριε ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ της Π.Ε.Ε.Π.Σ ;;
2)Κύριος σκοπός σας απ ότι διαβάζω είναι η καταβολή του εφάπαξ επιδόματος σε συναδέλφους σου εθελοντές ;;
ΤΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΣΤΕ ;;;
3)Γράφεται στο κείμενό σας ότι μόνο ως παρεμπόδιση στο έργο σας μπορείτε να δείτε μία μετακίνηση Αξιωματικού του Π.Σ και αφήνεται υπονοούμενα ότι και καλά όλοι ξέρουμε με τι κριτήρια γίνονται αυτές οι μετακινήσεις ;;;
ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ;;
4)Μέχρι και τον Σύμβουλο του Υπουργείου ανακάτεψες για δήθεν Παρέμβαση στον Αρχηγό μας και ότι ο Αρχηγός αρνήθηκε την αλλαγή της απόφασης που δεν σου Άρεσε και το κριτίκαρες περιγελώντας ???
ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;; Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ Π.Σ ;; Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ;; Ή Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ;;
ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ;;
....
Αυτά τα λίγα για σήμερα αγαπητέ γραμματέα του Π.Ε.Ε.Π.Σ .
ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΙΘΕΙΣ.