Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

ΑΝΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΣ Η΄΄


1) Δήλωση πόθεν έσχες . Προσοχή στην ημερομηνία και στο τι θα δηλώσετε .
Δεν είναι καθόλου αστείο
2 ) Φήμες αναφέρουν για προσλήψεις ( 150 ιδιωτών και 70 εκ εποχικών )
3 ) Άλλες φήμες κυκλοφορούν για μείωση εποχικών .
4 ) Πολλές φήμες ΄΄τρέχοντας΄΄ αναφέρουν στους υψηλόβαθμους  η΄ όλοι μέσα ( και τα γεροντάκια ) ή κανένας . Να κάνουμε πίσω εμείς , να κάνεις κάτι και εσύ ( μπέέέ με το μουστάκι το τραγί )
5 ) Μούτσο μάτσο τα λεφ΄τα , πρόβλημα στην τρό ι, κα .
ΔΏΣΕ 150νηντάρι και θα δώσω το σφαχτάρι.
Λέξη μιά απ την βεργίνα , τσιμουδιά απ την σητεία .
Μες το κέντρο μακεδόνας , κρύος θά ναι ο χειμώνας.
Χάλασε και ο Βοριάς κι έγινε Δυνατός Νοτιάς .
Δύσκολα θ΄ αναβιώσει ότι καλό μας είχε ενώσει .??
Μόνος μου θα προσπαθήσω , το καλό να συναντήσω.
Δυνατός εγώ θα είμαι όταν δίπλα μου θα είναι ' 
οι παλιοί μου φίλοι όλοι κι ας μου φύτεψαν ένα βόλι .
Προσοχή στον διπλανό σου , τί κι άν ειναι αδερφός σου .
Θα κοιτάξει το οντά του και θα τάξει τ΄άντερά του .
ΔΥΣΚΟΛΟΙ  ΚΑΙΡΟΙ ΓΙΑ ΕΡΩΤΕΣ ..