Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Ενημέρωση μελών


Συνάδελφοι
Σχετικά με τη σημερινή σύσκεψη του Επιτελικού Σχεδιασμού και μετά τις όποιες αποσαφηνίσεις μας έχουν κάνει στο συνέδριο ο Υπεύθυνος του Α.Π.Σ. και ο εκπρόσωπος της ΕΑΠΣ, οι αριθμοί έχουν ως εξής με κάποιες μικρές αποκλίσεις:
1.548 άτομα περίπου είναι μέχρι 35 ετών.
2.200 άτομα περίπου είναι πάνω από 35 ετών.
950 άτομα περίπου είναι πάνω από 45 ετών.
2200 άτομα περίπου είναι μέχρι 45 ετών.
Για όλα τα παραπάνω πρέπει να διευκρινιστούν αρκετές παράμετροι, όπως:
Υπάρχουν πιστώσεις;
Αν ναι, πόσες;
Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι σύμφωνα με Υπουργική Απόφαση το 2013-2014 σχολές γιόκ.
Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι εκτιμάται 5.000.000 € που στοιχίζει περίπου η χορήγηση του επιδόματος των 150 € των Π.Π.Υ. δυσκολεύονται να βρεθούν.
Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι ενδεχόμενη μονιμοποίηση άμεσα των 4.000 Π.Υ. εκτιμάται με πρόχειρες διαδικασίες ότι στοιχίζουν περίπου 11.000.000 €.
Πόσους θα απορροφήσουν; Πότε; Με ποιο καθεστώς;
Μετά το 2015 το συνταξιοδοτικό προβλέπεται ότι για να συνταξιοδοτηθούν ένστολοι πρέπει να έχουν συμπληρώσει 35ετία, δηλ. αν προσληφθεί κάποιος 35 ετών θα πρέπει να βγει 70 χρονών στη σύνταξη, χώρια την αναγνώριση πλασματικών κ.λ.π.
Θα αναγνωριστούν τα ένσημα ΙΚΑ παλαιότερα αν ναι πόσα; Ήδη με τον υπάρχον νόμο στο ενιαίο μισθολόγιο αναγνωρίζονται μόνο «7 έτη προϋπηρεσίας» στο Δημόσιο δεν πα να έχεις 50 χρόνια προΰπηρεσία.
Συνταξιοδότηση ανάλογα με την ηλικία του κάθε Π.Π.Υ. αν υπάρχει δυνατότητα θα πρέπει να συνυπολογιστεί αν συμφέρει να βγει στη σύνταξη είτε με το καθεστώς του δημόσιου υπάλληλου, είτε με το καθεστώς για τα σώματα ασφαλείας, είτε με άλλες παραμέτρους, π.χ. συνταξιοδοτικό όπως και τα πολιτικά πρόσωπα του Π.Σ.

Συνάδελφοι, τα παραπάνω είναι εκτιμήσεις κατά προσέγγιση και σας τα αναφέρουμε για να λάβετε υπόψη σας ότι χρειάζονται δεκάδες συνυπολογισμοί εφόσον και αν υπάρχουν χρήματα για να βγει κάτι …..!!!
Συνεπώς χρειάζεται χρόνος συνάδελφοι. Μην ξεχνάτε ότι για την τροποποίηση του Π.Δ. περί μεταθέσεων έχει συσταθεί Επιτροπή από τον Αύγουστο του 2012, δηλ. εδώ και περίπου 6 μήνες και ακόμα τίποτα…. Θυμηθείτε τι βγήκε τότε στη διαβούλευση του Ν.3938/11 και τι ψηφίστηκε μετέπειτα.
Αν υπάρχουν τα χρήματα, αν συμπλεύσουν ωράριο, εκτός έδρας, άδειες, μισθολόγιο, συνταξιοδοτικό κ.λ.π. Για πόσα άτομα και αν συμφωνήσουν η τρικομματική κυβέρνηση και όπως εκτιμάται πριν το Πάσχα να γίνουν όλα αυτά και εφόσον υπάρχει και η ανάλογη πολιτική βούληση, τότε βλέπουμε.
Το σίγουρο είναι ότι Α.Π.Σ. και Αξιωματικοί καίγονται να μας βάλουν σε βάρδιες και όμοιο καθηκοντολόγιο με αυτούς. Ωραία όλα, καλά να γίνει. Με τι μισθό; Με τι ισχύοντα για τις μεταθέσεις; Π.χ. θα είναι μεταξύ ππυ και μονίμων ή μεταξύ ππυ; Με τι συνταξιοδοτικό; Πόσους θα καλύπτει η ρύθμιση; Τι θα γίνει με όσους δεν καλύπτει; Όσοι κοπούν; Τελικά με τα τυπικά προσόντα τι θα γίνει; Γιατί τελικά πάλι να ισχύσει ύψος, ψυχοτεχνικά, μόρφωση, σχολές, ιατρικές εξετάσεις κλπ αφού είμαστε ενε ενεργεία;
Συνάδελφοι, όλα τα παραπάνω τα γράφουμε για να ξέρουμε όλοι μας τι υπάρχει και τι μπορεί να γίνει. Όπως αποφασίσαμε και στο πρόσφατο συνέδριό μας ότι χτίζεται πάνω στον Ν.3938/11 μας βρίσκει σύμφωνους, ότι γκρεμίζεται μας βρίσκει αντίθετους.
Τέλος πληροφορούμαστε ότι υπάρχει σύμπλευση τμημάτων του Α.Π.Σ. με τις προτάσεις της ΠΟΣΠΥΔ σε ίδιες αμοιβές, ωράριο, άδειες με το μόνιμο προσωπικό.
Υπήρξε και συνάντηση με τον κ. Αρχηγό για τα παραπάνω και τις επόμενες ημέρες θα ενημερωθείτε για άλλες εξελίξεις.

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ :


1 ) Το συνέδριο της ΠΟΣΠΥΔ θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 19/1 και ώρα 10:30 στο ξενοδοχείο Crystal City - Αχιλλέως 4  πλ.Καραϊσκάκη  Αθήνα. ( δίπλα στο σταθμό μετρό ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ
2)  Ανανέωση για εργασία των συμβασιούχων πυροσβεστών για το 2013 θα γίνει και θα απασχοληθούν ΜΟΝΟ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ και όχι νέοι.
3) Μέχρι τις 10 Φεβρουαρίου θα καταβληθούν και οι τριετίες .
4) Έπειτα από συναντήσεις της ΠΟΕΥΠΣ ,της ΕΑΠΣ και της ΠΟΣΠΥΔ με το Αρχηγείο και το Υπουργείο έχει ανοίξει ένας κύκλος συζητήσεων για την αναδιοργάνωση του Σώματος και την αλλαγή εργασιακού καθεστώτος των 5ετών με ορισμένες προϋποθέσεις .
5 ) Το δικαστήριο για το ''Ι''  θα αναβληθεί αύριο  ..
6 ) Για το θέμα της κατάργησης του επιδόματος των οδηγών έχουν γίνει ενέργειες στο Υπουργείο και στο ΓΛΚ και μάλλον αν δεν αποφέρουν καρπούς θα κινηθούμε  δικαστικά ή με ότι άλλο νόμιμο μέσον  μας επιτρέπει ο νόμος .
......................

Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

Ενημέρωση μελών και Δ.Σ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ


Συνάδελφοι,
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά.
Την εβδομάδα που πέρασε πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον αξιότιμο Αρχηγό Π.Σ. κ. Σωτήριο Γεωργακόπουλο και τον Υπαρχηγό Π.Σ. κ. Βασ. Παπαγεωργίου και επικοινωνία με τον Γ.Γ. ΠΡΟ.ΠΟ. αξιότιμο κ. Πάτροκλο Γεωργιάδη.
Συζητήθηκαν:
Οι τροποποιήσεις και τροπολογίες,
Τον Ν.3511 περί αναδιάρθρωσης του Π.Σ.
Ν.3938/11, Π.Δ. 121/07 περί ανανέωση 5ετίας, Π.Δ. 170/96 περί μεταθέσεων, οι τριετίες, το επίδομα των 150 € κ.λ.π.

Για τους παραπάνω λόγους και για τρέχοντα προβλήματα η ΠΟΣΠΥΔ καλεί το Δ.Σ. σε συνεδρίαση την Τετάρτη 09/01/2013 και ώρα 10:00 το πρωί στο Ε.Κ. Αθηνών.
Τα εκτός έδρας, νυχτερινά, υπερωρίες μέχρι και τον Οκτώβριο του 2012 έχουν χορηγηθεί στους δικαιούχους.
Τα εκτός έδρας, νυχτερινά, υπερωρίες παλαιότερων ετών των συναδέλφων από τις περιοχές Ν. Ιωαννίνων και Ν. Αρκαδίας τους έχουν χορηγηθεί.
Όσοι έχουν υποβάλει σωστά δικαιολογητικά έχουν πληρωθεί και τις οφειλές με τις μετακινήσεις των moto απ’ ότι μας ενημέρωσαν από το αντίστοιχο τμήμα του Α.Π.Σ.
Την επόμενη εβδομάδα θα υπάρξουν νεότερες εξελίξεις και ενημέρωση σας.

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2013


ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2013 ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΕΞΟΜΑΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΤΩΝ 5ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΝΕΑ ΩΡΑΡΙΑ ΩΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΘΟΥΝ ...

Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.




Για αυτούς που πιστεύουν, καμιά απόδειξη δεν είναι απαραίτητη. Για αυτούς που δεν πιστεύουν, καμιά απόδειξη δεν είναι δυνατή

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Ενημέρωση για την συνάντηση με τον Αρχηγό ΠΣ


Πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον Αρχηγό Π.Σ. κ. Σωτήριο Γεωργακόπουλο όπου και συζητήθηκαν οι προτάσεις της ΠΟΣΠΥΔ για την τροποποίηση του Ν.3938/11.
Οι κυριότερες από αυτές ήταν:
Εξομοίωση με το μόνιμο προσωπικό σε όλα όσα απορρέουν, δηλ.:
Ωράρια σε 24ωρα και αποδοχές.
Άδειες ότι προβλέπεται και για το μόνιμο προσωπικό.
Καθηκοντολόγιο ομοίως.
Ασφαλιστικές εισφορές και ταμείο.
Συνταξιοδοτικό κ.λ.π.

Τέλος προτάθηκε να προχωρήσει άμεσα το Π.Σ. σε ενσωμάτωση των Π.Π.Υ. μέσα στο 2013 και όχι με την παρέλευση της πενταετίας.
Μετά τις πρώτες συνεδριάσεις και το πλαίσιο που θα οριστεί από την επιτροπή θα υπάρξουν και νέες ποιο εξειδικευμένες προτάσεις.
Υπάρχει συνεχής επικοινωνία με το Α.Π.Σ. προκειμένου να διευθετηθεί το θέμα των μηνιαίων ωρών εργασίας καθότι καταγγέλονται υπερβάσεις Διοικητών οι οποίες απασχολούν Π.Π.Υ. τις αργίες χωρίς να υπάρχουν πιστώσεις και κάποιοι άλλοι πιέζουν Π.Π.Υ. να υπογράφουν υπεύθυνες δηλώσεις περί εργασίας.
Καταγγέλλουμε τις πρακτικές αυτές, είναι εξ ολοκλήρου παράνομες και θα μας βρουν αντίθετους απ’ όπου και αν προέρχονται και όποια συμφέροντα εξυπηρετούν.

Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

ΔΩΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ


ΕΩΣ ΤΙΣ 27 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΩΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΩΝ 5ΕΤΩΝ ΤΟ ΔΩΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ